Something I made: DIY pink circular skirt

by - November 04, 2013




Hola chicas!

Because it's Monday and I'm late with my breast cancer awereness month post LOL check out my DIY!

I haven't pull out my sewing machine in a minute, but when I saw this quick and easy video tutorial my lovely Mimi G made, I know it was time to get to work.

I got this lovely fabric at my local Joann's which is rare since I can never find anything good in that store.

The skirt was so easy to make, I watch the video at the same time and follow the direction while Mimi is showing it.

and Voila!

The pictures didn't do it justice. My 5 year old photographer was cranky that day and didn't wanna be bothered. She usually do a great Job but lately she's been slacking LOL.

I have an opening for a new Photographer somebody who is NOT 5 year old!! if you are in the Palm Beach area and want the job let me know.
This is a complete pro-bono internship position for someone looking for experience or building a portfolio.

Soooo what do you think of my skirt?

You May Also Like

6 comments

  1. I love this ...super fab. I also sew and follow Mimi G. xoxo.
    ~Natasha
    www.fashionablyfab.com

    ReplyDelete
  2. How Adorable!! Uber cute paired with that blazer!

    ReplyDelete
  3. Is it wrong to want to steal from someone who is anointed? I mean, do I get in double trouble for that? Cause everything you have on I need in my closet!

    ReplyDelete
  4. Thank you!
    I see that, I'm gonna come steal some of your looks on your blog LOL. I love that dress you made! thanks for stopping by

    ReplyDelete
  5. Thanks Kiwi! Congrats On you new Gig! I'm so proud of you :)

    ReplyDelete
  6. hahaha! not at all :) I suppose the anointing would just spill on you lol. The skirt is super easy to make if you're into DIY. Thanks for stopping by.

    ReplyDelete

All Rights Reserved No part of this website or any of its contents may be reproduced, copied, modified or adapted, without the prior written consent of the author, unless otherwise indicated for stand-alone materials
Anointed Heels 2014-2020
Privacy Policy